Fredag

Jaha då var det helg igen då., fan va skönt.
Har inte haft tid eller lust att blogga på ett tag och jag har väl inte haft så mycket att blogga om heller.
Snart är det påsk och så fyller jag år på långfredag också. Så jag ska försöka baka lite om jag hinner.
Men jag vet inte vad jag ska göra för tårta., är inte så förtjust i så mycket grädde så jag ska försöka komma på nån bra tårta som det inte behöver vara så mycket grädde på., lite går ju bra men inte som det är på prinsesstårta för då mår man bara illa.,



För ett tag sen blev vi i alla fall klara med rummet på övervåningen som vi har tapetserat., riktigt nöjd blev jag
Har tyvär ingen bild på hur det såg ut innan men det var i alla fall en vit strukturtapet så ni kan ju bara tänka hur fult det var


Så här ser det ut nu i alla fall








Nu har vi fått dit möblerna där oxå men jag skulle vilja ha en vit tavel list men jag har inte hittat någon än., hittar bara svart och trä färgad men det passar ju inte. Jag får helt enkelt leta vidare.



Ne nu har jag inte tid att sitta här längre.,
Skriver lite senare., har ett par kort på Nova som jag tänkte lägga upp.





Hej sålänge

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va fint det blev! Ska försöka komma ut nästa helg men det får nog bli lördag eller söndag så jag inte stör alla dina besök från släktingar hehe Kanske kan åka med Johanna och dom om dom ska ut då! Puss & kram

2009-04-03 @ 13:28:41
URL: http://lisa85.blogg.se/
Postat av: Angelica

På rusta har dom jätte fina tavellister.. och på nio möbler har dom med fina, där e de lite bredare oxå ifall man vill ha små ljuslyktor stå på den, det blir skitsnyggt.. hihi

2009-04-03 @ 16:54:17
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0