Fullt upp hela dagen

Äntligen kan jag sätta mig och slappna av en liten stund innan det är dax för sängen.
Jag har vart igång och grejat hela dagen., har bakat dumle kakor, sockerkaka, snickerskaka och så har jag bakat tårta tills på fredag, det är en slags glass tårta så därför kan jag göra den redan idag.
Har också massor med bullar i frysen som också ska fram på fredag.
Syrran kom hit i förmiddags så hon har hjälp mig lite med Nova så jag har kunnat baka lite. *Tack*


Nu har vi äntligen börjat få ordning i matsalen., Johan har vart och köpt matsalsbord, stolar och lampa idag.
Har fått upp gardiner i fönstret också så nu ser det inte så tomt ut.
Vi har även fått dit ett vitrinskåp som som jag har pyntat med lite fina flaskor =))

Men det är inte riktigt färdigt i alla fall., måste köpa en matta och ha under bordet., en duk och lite saker att ha på bordet kanske lite ljuslycktor ellet nåt så ska jag även köpa lite blommor, krukor,tavlor och tavellister så det blir att fixa lite imorgon också ska ju storstäda hela huset imorgon också hade jag tänkt.



Ne nu ska jag slappa lite framför tv:n en stund sen blir det sängen så man orkar med morgondagen.






Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0