God morgon

Godmorgon på er..

Känner mig rätt så seg fast jag har sovit rätt länge i natt.,
Nova har i alla fall blivit jätte duktig och sover 6-8 timmar varje natt så jag är överlycklig.
Så duktig tjej jag har., och på morgonen när hon vaknar och vi ska gå upp så är hon alltid jätte glad och pratar och ler =)


Igår när Johan kom hem så åkte vi in till stan en sväng.
Johan skulle in på sitt jobb och kolla någonting så då passa jag på att smita in på Mega som ligger aldeless brevid.
Johan tog med sig Nova så jag kunde strosa runt där själv.
Hitta hur mycket som helst., dom hade rea så jag köpte massa saker till Nova, jag köpte två kortärmade bodysar för 20 kr styck, ett par byxor för 20 kr, en sjal eller vad det kallas för 20 kr, en klänning för 20 kr, ett par strumpbyxor och så ytterligare en klänning.

Efter mega åkte vi och hämta min syster och sen åkte vi ut till marieberg en snabbis men där hitta jag inte så mycket, köpte ett nytt durkslag sen gick vi över till coop och handla lite sånt vi behövde fylla på kylen med och sen blev det att käka på max och sen åkte vi hem igen.


Nu sitter vi här helt själva jag och Nova, Johan fick åka iväg och jobba och syrran ligger fortfarande och sover.,

Vet inte riktigt vad man ska hitta på idag., ikväll blir det god mat och sen spela massa poker om syrrans kille skulle komma. Men nu på dan har jag ingen aning om vad man ska hitta på., ta en promenad i det fina vår vädret skulle ju inte vara helt fel.



Nee nu ska jag dricka lite kaffe

Hej sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0