Helgen

Jaha då var det måndag igen *Suck*

Helgen har vart ganska lugn., Syrran och hennes kille kom hit i fredags och stannade till söndag.
I fredags hände det inte så jätte mycket vi tog det ganska lungt och bara slappa i soffan.
På lördagen var det rätt fint väder så jag och syrran tog en liten promenad medans grabbarna höll på med bilarna och så städade johan lite också.

På kvällen blev det grillning *mums* riktigt fint....,
Efter grillningen blev det poker som vanligt när dom är här., och jag fick som vanligt 4-tal *ler*
helt otroligt jag har fått fyrtal nästan varje gång vi har spelat, hur stor är chansen egentligen?

Söndagen blev en riktig slappar dag, syrran och hennes kille åkte på eftermiddagen..,
Vi käkade och sen blev det bad för lill skruttan, hon var riktigt grinig igår vägrade att sova längre stunder fast hon var skit trött., hon sov ca 45 minuter sen vakna hon igen och var jätte kinkig, så gjorde hon typ tre gången innan hon till slut somnade ordentligt...,




Nu ska jag ta mig en kopp kaffe medans lill skruttan sover middag.,
Kanske skriver lite ikväll om jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0