Onsdag

Hej.,

Har haft fullt upp dom senaste dagarna så jag har inte hunnit blogga någonting.
I måndags kom moster och hennes familj hit för att fira mig så då blev det mer presenter och ännu mer fika.
Igår var vi in till örebro, vi hämtade upp syrran och sen åkte vi ut till marieberg för att leta present till mamma som fyllde år i måndags. Vi gick runt och in i massa affärer men hittade ingen present men till slut så köpte vi i alla fall ett presentkort.
Tittade på lite kläder till mig men hittade ingenting men köpte i alla fall en tunika och byxor till Nova, det var rea så det kosta bar 99 kr, *Nöjd*







Idag kommer Johanna,Johan,Jossan och Lisa hit för att fira mig., vi ska käka kräftor *mums*
Vet att det inte riktigt är säsong för kräftor men det skiter vi i för det är så himmla gott.
Johan och Johan äter inte kräftor så dom käkar väl pizza eller nåt sånt.


Imorrn blir det in till jobbet på ännu ett möte sen hem till mamma och laga mat.
Vi ska fira våra födelsedagar tillsammans imorgon efter som hon inte har vart hemma så det blir jätte god mat och efterätt som jag ska laga..,



Här kommer lite bilder på Nova som är tagna under påsk helgen.,














Ne nu ska jag plocka lite här hemma innan alla kommer.,
kanske skriver senare ikväll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0