Onsdag

Känner mig riktigt trött idag, har inte sovit så bra inatt heller.
I måndags var jag och Nova ute och gick med Ullis och Amilee, vi gick ut till vanneboda och hälsa på Johans farmor och Ivar.Vi satt och fika och pratade lite. Ullis är föresten Johans brors tjej och Amilee är alltså Novas kusin.



På måndag eftermiddag åkte jag in till jobbet på personal möte., inte något roligt möte kan jag ju säga.
Företaget ska läggas ner i Örebro så det innebär att alla som jobbar där måste sägas upp ioch däribland finns ju jag.
Känns riktigt värdelöst.,  Inte riktigt rätt tid att bli uppsagd på kanske.
Men för tillfället är jag ju mamma ledig så jag har ju ett tag på mig att söka nytt jobb så det är ju bra i alla fall.




Igår vad Anna från jobbet här och hälsade på., vi var ute och gick i typ tre timmar, så himmla skönt var det.
Det var ju underbart väder igår., på förmiddan innan Anna kom så satt jag ute i solen och njöt. Fick faktist lite färg =)
På kvällen så grilla vi och det var jäääkligt gott., det blev fläsk filé och rotsaker i ugn. *Mums*





Nova sitter och väntar på mid medans jag klär på mig så vi kan gå ut på promenad.





Just nu sitter jag och väntar på syrran som är påväg hit., hon ska förmodligen stanna tills på Söndag.
Tänkte att vi skulle ta en promenad ner till Ica och handla lite när hon kommer, behöver handla lite bak tillbehör.
Hade tänkt baka lite tills på fredag då vi ska ha kalas här hemma.,



Ne nu ska jag mysa lite med Nova som precis vaknat efter en liten middagslur.


Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Jossan

Usch vad tråkigt gumman jag vet hur det känns.. Men man får se det positivt =) man får anta en ny utmaning =)

2009-04-08 @ 17:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0