Påskafton

Hej.

Idag är det påskafton och här hemma blir det snart lite påskmiddag.
Jag och syrran har suttit ute i solen hela dagen., så jäkla skönt väder ute idag.

Igår var det långfredag och vi hade kalas här hemma eftersom jag fyllde år.
Mycket folk kom det och jag fick jätte fina presenter.,
Fick bland annat en solsäng, blommor och en jätte fin ring av Johan.
Fick även presentkort,pengar och en gjutjärns gryta och massa mer.
Det blev en riktigt lyckad dag., på kvällen blev det mys pys och taccos med syrran och hennes kille och så har vi ju persson på besök också.
Senare på kvällen så kom även johans jobbarkompis och hans tjej.






Här har vi dukat upp för taccos i nya matsalen.
Riktigt nöjd över rummet blev jag och det blev flitgt använt igår i alla fall.






 Så fina mina älsklingar.





Nova myser med pappa i soffan








Ne nu ska jag plocka lite sen blir det att laga lite påskmiddag.
Det finns massa kakor och tårta kvar så det är bara komma över och fika om det är någon som vill ??








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0