Tidnings tjuv?

Fan vad irriterad jag blir., har inte fått tidningen på hela helgen och jag misstänker att det är någon som snor den från oss, för igår när jag skulle hämta tidningen så låg där bara bostadsdelen. För varför skulle tidningsbudet bara lägga i den delen? Dessutom ligger bostadsdelen i mitten av tidningen så om det är någon som snott den så måste dom ha missat att den trilla ur när dom lyfte ur tidningen. Hur som helst spelar det ingen roll om det är någon som har snott den eller om det är NA som har missat att dela ut den så tycker jag att det är jävligt dålig, har fan inte lust att betala 200 kr i månaden för en tidning som jag inte får. Visserligen kan man anmäla utebliven tidning så kan man få den utskickad eller drar dom av på prenumerationsavgiften men vaffan jag betalar ju för att jag vill ha min tidning och nu har jag redan blivit utan 3 gånger på en månad. Tycker det är jävligt dåligt i alla fall. Nu blir det en kopp kaffe...

Kommentarer
Postat av: Angelica

tack, jo hon e allt bra söt min lilla prinsessa.

Men eran tjej e ju huuuur söt som helst oxå ju..

KRam

2009-04-28 @ 19:10:00
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0