Tisdag

Idag har det inte alls hänt så mycket så jag har inte så mycket roligt att berätta.
Vi har i alla fall börjat planera för valborg och det blir att sitta här och käka god mat och ha det trevligt med
ett par kompisar,blir rätt lugnt men kanske blir att gå iväg och titta på brasan här i Frövi.


Så kanske det blir ännu mer tapetsering om jag får min vilja igenom *Ler*
Det var ju meningen att vi skulle göra vardagsrummet och hallen på nedervåningen men så blev det ju inte vi börja där uppe och gjorde om Novas rum., gäst rummet och så hallen där uppe.
Men det som jag helst ville göra är ju det på nedervåningen, vi får se hur det blir.
Johan vill väl fixa här nere också men vet inte riktigt om han orkar just nu.
Men med lite tjat kanske det går., hatar verkligen gula tapeter det är så jävla fuuuult och det är gult i hallen med något mönster och så i vardagsrummet är det också gult.

Satt och lyssna på musik på förmiddagen och Nova digga verkligen min musik.
Hon titta på mig och skratta när jag sjöng och dansa för henne.,
Hon kanske undra vad det är för knäppgök till morsa hon har., hahaha



Här sitter vi ute på framsidan och lyssnar på musik.,
Nova skrattar åt mig när jag sjunger,





Efter en stunds sprattlande åkte hatten ner för ögonen så hon sitter och spanar
på vad det är hon har på nästippen.
Jag vet hatten är för stor men jag hitta verkligen ingen mindre som var bra,
bara små baby mössor som verkligen inte så bra ut på., dom passar visserligen eftersom
Nova är så liten men det ser lite lustigt ut i alla fall, hon är ju trots allt 5 månader om drygt en vecka.


Ne nu ska jag titta klart på Desperate Housewives och sen blir det Hell´s kitchen, älskar verkligen Gordon han är ju bara för skön.
Att brå på det, kanske ska börja plugga sen när Nova blir lite större och börjar på dagis.
Kanske ska utbilda mig till kock, älskar att laga mat och pyssla i köket så jag tror att det skulle passa
 mig rätt bra men jag har inte riktigt bestämt mig än.


Ne nu blir det mys i soffan med mina älskligar.


Go´ kväll



 


Kommentarer
Postat av: Angelica

åååh vilken liten sötnos ni har : )

2009-05-02 @ 22:47:02
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0