Torsdag

Jaha då satt man här igen då., ska snart börja göra mig iordning för att ta tåget in till örebro och hälsa på mamma.
Ska laga jätte god tortilla tårta där senare i eftermiddag.



Här är lite bilder från gårdagens kräftkalas =))


                


               

Tack för en trevlig kväll och tack för presenten den var jätte fin.



Har beställt två böcker på nätet som jag fortfarande väntar på.,
det stod att det kunde ta 1-4 dagar och det har det gått nu.
 Jag får väl ge det ett par dagar till det kan ju bero på förseningar.
Det är en bok av Lotta Thell jag väntar på, detta är sista delen av hennes böcker som handlar om hennes liv som missbrukare. Riktigt bra böcker, man verkligen fastnar och kan inte lägga ifrån sig boken.



Nee nu ska jag ta mig en kopp kaffe och glo lite på Våra bästa år sen blir det tåget in till örebro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0