Vilket underbart väder

Idag blir det en liten promenad ner till BVC för mätning och vägning med lilla Nova,är lite orolig eftersom hon har haft lite krångel med bajsandet men dom på bvc sa att det inte var ovanligt att det blev så..,
hon får ju smakportioner nu så det tar väl längre tid för magen att bryta ner.
Jaja hur som helst så tycker hon i alla fall att mat är gott., det spelar ingen roll vad hon får verkar det som.



Jag håller på att göra om min blogg lite men det tar sin lilla tid.,
inte så lätt med alla konstiga koder och så men jag ska försöka få lite ordning...
Tack Lisa för hjälpen igår, jag håller på att kolla lite på den där sidan du rekomenderade mig men det var kanske inte så enkelt som jag trodde men lite har jag förstått i alla fall *Ler*



Någon som har lust att komma över på fika och en promenad i det fina vädret idag kanske?



Nu ska jag ta mig en kopp kaffe så jag vaknar till lite., känner mig ovanligt trött idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0