Har inte hunnit..,

Har inte hunnit blogga något sedan vi kom hem., har haft fullt upp att göra här hemma.
Packat upp allt vi hade med oss., tvättat och städat och massa annar är vad jag har haft för mig de senaste dagarna.


Idag har vi städat här hemma och packat igen för imorgon drar vi till HALMSTAD.,
Mamma,mina två systrar. min moster hennes man och deras 3 barn ska också med.
Så det har vart fullt ös här hemma nästan hela dan., har hunnit med att måla lite idag också.


I måndags var Johan ner till BVC med Nova och självklart frågar dom massa frågor när inte jag är med så som hur det har gått med ammningen och massa sånt., men Johan kunde svara på det mesta i alla fall.
Åååå så hon har vuxit vår lilla tjej., nu väger hon 6300 gram, hela 1 kg mer än sist vi vägde henne.
Nu märker man att det går fort i utvecklingen.
Hon älskar att stå upp och går till och med när man håller henne i händerna., hon har även blivigt jätte duktig på att sitta så nu sitter hon helt själv.
Hon har slutat ammat och det har gått jätte bra så nu får hon gröt, mat och välling.
Välling är verkligen en favorit., Så skönt att allt har gått så bra.
Nu lägger vi henne i sängen ger henne välling och när den är slut så somnar hon helt själv.
Är så himmla stolt över vår lilla tjej.,,



Här är Nova i Göteborg.,
Dricker vällingen helt själv och är jätte stolt och glad, skrattar till och med.



Igår ändra vi vagnen från liggvagn till sittvagn, tog oss en liten promenad till svärmor och Nova satt så stolt i vagnen.
Hon var glad hela vägen och visa stolt när vi kom fram att hon satt helt själv.



Ne nu ska jag slappa framför tv:n en liten stund sen blir det sängen så jag orkar med den låååånga bil färden imorgon.


NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud va hon är lik er båda =) Söööt!

Jo Liseberg är inget att åka till när det är semester. Att köpa åkband till 4 karuseller är ju ingen hit heller. Vi hann åka lite mer iaf.. Ses snart? Kramar!

2009-08-05 @ 00:03:31
URL: http://lisa85.blogg.se/
Postat av: Madd1sh

Det finns inga ord som kan beskriva vilken söt liten flicka ni har! :)

2009-08-11 @ 11:42:39
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0