Helgen

I fredags åkte vi till nora till johans jobbar kompis och käkade mat och tittade på film.
Inte så jätte lyckad kväll, vi beställde mat från en grekisk resturang.
Kycklingen var vattnig och smakade inte alls bra det var som att tugga tuggummi.
Efter maten åkte vi och handla lite smågodis och sedan slog vi igång en film, vi tittade på Hellboy 2.
Inte en film i min smak direkt men vi slog igång den å det var fan sämsta filmen jag sett på länge men det var jag inte ensam om att tycka.

I lördags kom syrran och hennes kille,
jag lagade jätte god mat. det blev potatisgratäng, fläskfilé i ugn med bacon och rotsaker i ugn. *mums*
Efter en stunds tv tittande plockade vi fram efterätten. cheescake.
Sen spelade vi lite poker, fan först gick det inte alls bra vann ingenting men sen mot slutet så fick jag kåk flera gånger i rad och vann =))

Söndag: Johan var uppe rätt så tidigt trotts att vi la oss sent, han tog med sig Nova ner så jag skulle få sova lite längre.., så himla underbar., skönt att få sova lite längre på morgonen när man vart uppe och ammat ett par gånger.
Johan kom i alla fall upp och väckte mig efter typ 1 1/2 timme, Nova var hungrig.
Mata henne och sen gick jag också ner och då hade syrran precis gått upp men hennes kille låg fortfarande å sov.
Haha johan stackare fick gå ut och skotta snö och det tog nästan en timme., hade ju kommit 1 decimeter på natten så nu har vi två decimeter snö.
Jaja syrran och hennes kille åkte i alla fall hem runt halt tre...,
Vi käka pizza och gjorde i ordning lite fika sen kom johans mamma,pappa och johans mormor över på fika.
Fick jätte fina blommor av Johans mormor, hon tittade på huset, hon hade inte sett det än.
Vi kollade i alla fall på kort på mig och johan när vi var små och kom fram till att Nova är lite lik mig när jag var liten, men jag tycker i alla fall att hon är rätt lik johan också.
Nova hade vart ledsen och haft ont i magen hela dan och medans vi satt och fika blev hon jätte sur men efter mycket om och men lyckades johans mamma få henne att somna.,



Nu vakna Nova igen., det är mat dags.
Kanske skriver lite senare ikväll om jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0