Lördag

Har inte hänt så jätte mycket på senaste veckan., har varken haft tid eller ork att skriva.

Jo vi har ju målat om Novas rum., det blev lila istället för de gröna som var innan.
Det blev riktigt bra måste jag säga. Nu är det jätte mysigt i hennes rum.







Igår slutade Johan halv 1 så han kom hem och hämta mig och Nova så åkte vi in till stan igen för att storhandla på maxi men innan det stanna vi på Mega., hitta jätte mycket fina kläder till Nova. 5 bodysar och en tröja och det gick bara på 190 kr riktigt bra faktist. Det fanns massa fina budysar och sånt men stumpan är ju så liten är så det är svårt att hitta rätt storlek men nu kan hon ha vissa saker i storlek 50 *Lycklig*
Har köpt två jätte fina klänningar till henne och strumpbyxor.


Idag blir det att försöka fixa lite här hemma sen kommer johans lillebror och ska sova här inatt eftersom deras föräldrar är i Sundsvall och kommer hem imorgon.








Ne nu ska jag sätta igång å plocka lite....
Kanske skriver lite senare.




Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det blev ju asfint i rummet! Jag kommer snart och hälsar på igen och kanske har en liten present med mig =D puss

2009-02-28 @ 13:54:57
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0