Lördag

Idag åkte vi in till örebro och hälsa på mamma, jag skulle ju laga mat till hennes tjejmiddag som hon skulle ha på kvällen. Det blev min jätte goda tortillatårta och till efterätt blev det cheescake.

Innan vi åkte till mamma så tog vi en tur ut till Bauhaus idag igen., vi var där igår och köpte två färgprovs burkar.
Vi ska måla om Novas rum hade vi tänkt, inte så fint med grönt så idag åkte vi och handla allt som behövdes och den färgen vi hade valt. Men vi måste dock grundmåla innan vi målar färgen vi valde.

Vi började lite när vi kom hem, börja maskera och täcka golv och torka av väggen med målartvätt sen hann vi inte längre, lill snurpan ville inte sova längre., tog upp henne och tog av henne klänningen och böt blöja på henne sen gick vi ner på nedervåningen och där somna hon nästan direkt...,





...Såhär somna hon om i min famn...






....


Såhär ser det ut i Novas rum just nu










Nee nu ska jag nog sova lite så jag orkar med morgondagen.,






Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0