Onsdag

Idag kom Johanna och Jossan på besök igen =)
Vi åt lunch ihop.,
jag hade lovat dom det eftersom dom skulle hjälpa mig med mitt hår så jag lagade spaghetti å köttfärssås

Efter maten satte vi igång med håret, jossan drog ut slingorna ut hättan och johanna la i färgen.,
Så tog johanna massa mupp kort på mig med hättan på *usch*

Jag tror att håret blev rätt bra men jag måste ju platta håret så man ser hur det blev eftersom mitt jäkla hår är krulligt =(
Orkar inte ikväll så det får bli imorgon istället., kanske lägger upp kort på resultatet.

Nee nu vet ja inte vad ja ska skriva.,
Kanske skriver imorrn igen om jag hinner,, vi ska ju vara barnvakt och hundvakt imorrn plus att vi har vår lilla skrutt också.

Nee nu ska jag glo lite på tv och mysa med mina älsklingar.



Kram

Kommentarer
Postat av: Ullis, Amilee & Mathias

hej!

vad kul att du också skaffat en blogg! alltid skoj att kunna följa novas utveckling då vi inte hörs och ses alltför ofta.



hoppas allt är bra med er!

vi ses ngn dag!

kram! :)



2009-02-19 @ 10:52:20
URL: http://dentredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0