Tisdag

Har varken haft tid eller ork att skriva på ett tag nu., har inte ritktigt vetat vad ja ska skriva.
Har väl inte hänt så jätte mycket.
Person, syrran och hennes kille har vart här i helgen så vi har spelat massa poker och jag lyckades att få fyrtal både i lördags och i söndags så jag vann hela potten., haha hur ofta händer det.
Johan har ju jour också., *usch* inte alls skoj för han har fått jobba jätte mycket så vi har knappt hunnit träffa varandra.


Igår var vi på kalas för Johans mamma fyllde år., det var rätt skoj men johan följde inte med för han var tvungen att åka och jobba igen så johans pappa kom och hämta mig och Nova så vi fick vara med och fika i alla fall.
När johan blev klar med jobbet han hade så kom han i alla fall och fika en snabbis sen körde han hem mig och Nova och så åkte han och jobbade igen och kom inte tillbaka förens kl 04 inatt..., inte så roligt.
Men han har i alla fall vart hemma idag, han hade världens migrän när han vakna så han åkte in med jour bilen så nån annan fick ta jouren inatt.

Hahaha johanna ringde runt ett och fråga vad vi gjorde., hon jossan och lisa hade inget att göra så dom kom förbi en sväng och fika och snacka skit. Alltid trevligt med lite sällskap.
Lyckades övertala johanna och jossan att komma tillbaka imorgon då johan jobbar från 07.30 till 19.00 imorrn =(
Då ska vi passa på att slinga mitt hår., är så trött på min hårfärg jag har nu och johanna brukade ju fixa mitt hår förut även om hon inte tycker att det är så kul för mitt hår är verkligen jätte tjockt. Men hon är ju så duktig på det *Ler*



Nee nu ska jag kolla lite på Navy CIS och mysa med mina älsklingar.,




Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe vi pratade om det i bilen på vägen hem, att jag skulle skaffa busskort! Klart att jag kommer at göra det. Jag vill ju komma till er så ofta jag kan =D Kram

2009-02-17 @ 22:14:52
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0