Tisdag

Gick upp kl 7 imorse, mata snuttan och gjorde mig i ordning skulle ju ner till vårdcentralen.

Johans mamma kom och hämta oss halv 9 och släppte av oss på bvc, hon skulle iväg och massera,hon har ju en egen massage salong här i frövi och det är bara en bit ifrån bvc så hon erbjöds sig att köra dit mig och Nova så vi slapp gå så långt i kylan.

Nova väger nu 3310 gram och är 50 cm lång, hon växer så det knakar.
Fick även fylla i något formulär angående depression efter förlossningen, de var ett par frågor man fick svara på men det gick ju bra., känner mig inte nere eller ledsen alls ju.

När vi var klara gick vi över till Johans mamma igen och vänta på att hon skulle bli klar, när hon blev det fråga hon om jag ville ha lite massage och det är klart att jag ville, har haft skit ont i ryggen senaste veckan så hon massera i en halvtimme ungefär.., Jätte skönt var det, man känner sig som en ny människa.

När jag var färdig masseran åkte vi till ica och handla sen körde hon hem oss igen., hon följde med in på den kopp kaffe för hon hade ju köpt semlor till oss på ica och dom var faktist jätte goda det brukar dom inte vara.

Johan kom som vanligt hem runt halv 5, slappa en stund sen åkte han till ica och handla lite medans jag försökte söva Nova som inte ritkigt kunde somna om.
När johan kom hem igen börja han laga mat, fick bli mexicana gryta idag.
Haha så köpte han semla på ica oxå., han blev avundsjuk när jag sa att vi hade ätit det idag =)



Nee nu blir det att slappa en stund framför tv:n och mysa lite med Johan och Nova.




Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0