Dop och semester

Godmorgon.,

Sitter här med mitt morgon kaffe och väntar på att Johan och Persson ska komma med tårtorna.
Idag är det nämligen dop för Nova., har stressat massor dom senaste dagarna så jag har inte hunnit blogga.


Har verkligen haft fullt upp., i onsdags var vi och grillade och spela kubb med min släkt vi firade min lillasyster som hade fyllt år. Det var riktigt trevligt faktist.
Nova fick prova att gunga och åka rutchbana., hon tyckte det var skoj.
Här kommer kvällen i lite bilder....,

                                           


                                              





  
                                                     







Det var lite bilder.,
Hinner inte lägga upp fler just nu.,
Ska göra mig redo för dopet och efter det så bär det av till Göteborg.




Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0