Duktig liten tjej

På förmiddagen fortsatte jag måla lite utemöbler., men är långt ifrån färdig.
Måste först grundmåla och sen på med färgen.
Men det blir nog jäkligt bra när det är klart., ser mycket frächare ut i alla fall.


På eftermiddagen var prästen här och vi planerade lite inför Novas dop., vi valde lite låtar och  prata lite om vilka som skulle vara faddrar till Nova.


Nova har blivigt så himmla duktig på att sitta nu., hon sitter helt själv korta stunder.
Men efter en stund tippar hon över på sidan, hon lutar sig så mycket framåt när hon sitter men hon är verkligen jätte duktig.
Nu kan hon också vändra över från rygg till mage jätte bra, det går skit fort när hon vänder om.
Så himla stolt över min lilla tjej.,
*Mammas lilla älskling*



Nu blir det mys i soffan med min karl en stund sen blir det sängen.
Känner mig skit trött.., behöver verkligen sova ut., det beror inte på att Nova vaknar utan för att jag har haft svårt att somna.
För Nova är jätte duktig på natten, somnar vid 22 undefär vaknar första gången vid 6 för att hon spottat ut nappen så jag stoppar i den så somnar hon om på stört och vaknar igen mellan 7 och 8.
Så skönt att hon sover hela natten, skönt med lite egentid på kvällen också.




Nee nu blir det mys pys i soffan.,




NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: angelica

Ja visst e dom snygga.. mina jag köpte på torgmarknaden gck ju sönder så jag fick limma dom, sen lossna en skruv så de var bara o säga hej då till dom...Hittade dessa helt underbart snygga på H&m igår. 79:- kosta dom, som hittat! ;)

KRam

2009-07-16 @ 09:21:11
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0