Semester

Har inte hunnit lägga upp några kort från Västervik., han inte fått dom av Johanna heller för den delen.
Men jag ska lägga upp dom så fort jag får dom av henne.

Senaste dagarna har jag haft fullt upp, har verkligen inte haft tid att blogga.
Har fullt upp med planering inför dop och för kommande semester till Göteborg.

I söndags var ju jag och Johan på bio medans Nova var hos sin mormor.
Filmen var skit bra och jag längtar redan till dom släpper nästa film, syrran sa att dom ska släppa 5 filmer till =)
Nova hade i alla fall vart jätte snäll hemma hos mamma, när vi hämtat henne så åkte vi till Gustavsvik och hälsa på syrran som jobbar där., vi käka lite och sen åkte vi hem.

 
I månsagsgrilla vi och glodde vi på film med Knarsta och Jenny.,
Titta på någon jätte knepig 3d film inte så bra film men det är häftigt med 3d i alla fall.
Riktigt snygga var vi när vi satt allihopa med 3d brillor i soffan., hahaha


Igår åkte hela gängen till Sköllersta och handla på Lithels., och med hela gändet menar jag - jag,johan,nova,persson,knarsta,jenny,johanna,johan,jossan och Martin.
Skynd att vi var där så sent bara för det mesta var redan slut. Men jag fick i alla fall med mig lite korv hem.
Nästa gång blir det att åka dit tidigare och handla lite mer.

Efter Lithels åkte hela gängen iväg till Marieberg, Johanna och Johan skulle köpa presenter och jag passade på att köpa lite kläder till Nova och två tunikor till mig själv.
Sen åt vi Lunch tillsammans allihopa på resturanden på hörnet på övervåningen som har massa olika buffeér.





Två tunikor till mig från Gina....,






Klänning till Nova från Cubus.,





Två par tights till Nova från Cubus..,



På kvällen blev det film igen med Persson,Knarsta och Jenny.
Vi verkar ha otur med filmer för tillfället för filmen vi såg igår var inte heller så jäkla bra.
Den verka bra när man läste på fodralet men det var det inte.,    =(
Men det var trevligt i alla fall.




Snart åker jag och Nova in till Örebro, hem till mamma.
Jag och syrran ska slinga håret på varandra och senare i eftermiddag ska vi fira min andra syster som har fyllt år.
Då blir det grillning och kubb spel med släkten.



Ikväll blir det film igen., hehe
Ett måste eftersom nya Wallander släpps idag och det kan man ju inte missa.



Ne nu blir det kaffe sen ska jag göra mig iordning så att vi kan åka in till Örebro.




Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart jag kommer =) Kan ju inte missa Novas dop heller =) Ska bli kul att få träffa er igen =) Kram

2009-07-23 @ 10:43:36
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0