Städning och packning.

Idag har vi inte gjort så mycket annat än städat överallt och packat inför resan imorgon till Sundsvall.
Nu ser det snyggt ut här hemma så slipper man komma hem och få panik för att det är stökigt.

Johanna och Johan kom förbi och käcka med oss och snacka lite skit.
Det blev grillat med färskpotatis och jätte god sallad *mums*

Det blir nog att lämna tillbaka skorna jag köpte., känns inte riktigt som jag.
Kommer aldrig mer att använda dom så det känns bara onödigt.
Hitta ett par andra skor som jag bara använt en gång så det får bli dom istället.
Dom är sköna att gå i fast det är högklackat så jag tar dom istället.
Så jobbigt om man får ont i fötterna och skoskav, ska ju ha på mig dom HELA dagen och NATTEN.


Kommer bli dåligt med inlägg fram tills på tisdag då jag inte kommer att ha tillgång till någon dator
och jag har inte lärt mig blogga från mobilen heller.,



Nee nu blir det sängen.,
Ska upp tidigt imorgon och sitta i bilen i typ 7 timmar...,



Skriver när vi kommer hem igen...



NATTI NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0