Västervik

I går kväll kom vi hem från Västervik., vi åkte ner i torsdags på förmiddagen.
Det var jag, johan,nova, persson johanna, johan och Jossan som var iväg.
På fredags kvällen när vi kom dit så var vi i stugan och grilla och drack lite cider och hade trevligt.
På Lördags morgonen så åkte vi iväg på bilträtt och var där hela dagen sen åkte vi hemmåt.
Så igår kväll kom vi hem., då blev det slappa i soffan och så titta vi på film.,
Lägger upp lite bilder imorgon tänkte jag.,




Nu ska jag göra mig iordning sen åker vi in till örebro och träffar mamma och syrran en sväng.
Ska äta med dom på stan sen åker vi till mamma en stund innan bion.
Mamma ska vara barnvakt åt Nova medans jag och Johan ska på bio. Vi ska se Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser.





Kommentarer
Postat av: Veronica

vad skönt! Ja, idag redan gick det bättre än igår... så jag håller tummarna!=)

2009-07-21 @ 22:01:15
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0