Godmorgon

Vilket jävla skit väder det var idag då.,
Jag som ska ut och promenera massor idag, så typiskt att det ska regna när jag ska ut och gå.
Först ska vi gå ner till frisören för jag ska klippa mig idag *Äntligen*
Sen på eftermiddan ska vi till BVC på 6 månaderskontroll och så ska Nova få spruta idag också tror jag.
Stackars mammas lilla tjej, förra gången var hon jätte glad hela tiden tills hon fick sprutan då blev hon
jätte ledsen, men det är väl inte så konstigt kanske men man såg verkligen att hon inte var berädd på det.
Å så kommer ju syrran hit ikväll och ska slinga mitt hår.,




Ne nu ska jag göra mig iordning och ta mig en kopp kaffe så jag vaknar till lite.


Hej sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0