Grinig tjej, inbjudningskort och massa tvätt

Idag blev det inge solande för min del, får bli en annan dag istället.
Nova har vart jätte kinkig idag igen går från jätte glad till jätte sur på några sekunder.
Nu är det nog tänder pågång tror jag., ser så ut i alla fall.
Men jag har i alla fall hunnit tvätta 3 maskiner, lakan,handdukar och en mörk tvätt så har jag plockat lite också.

Johan kom lite senare från jobbet idag eftersom han var snäll och åkte ut till marieberg (babyproffsen) och handla ett sånt där halvt kupoltält till Nova. Det är UV behandlat så det är bra för henne nu på sommaren så hon skyddas från solen ordentligt. Det är säkert skit bra men jag förstår inte hur man kan ta så mycket betalt för det. 600 spänn kosta det.
Men det är det väl värt för lill skruttans skull.

När Johan kom hem så dela vi ut lite inbjudningskort till dopet.
Stanna hos Johans farmor och fika en stund, Renzo (hunden) lekte med Nova och det tyckte hon var skit skoj.
Hon skratta sådär ordentligt som hon har börjat gjort men hon har aldrig skrattat såhär mycket.
Såfort han kom nära henne så asgarva hon. **SÖTISEN**



Nee nu blir det sängen.,





Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0