Helgen

I fredags var vi på midsommarfirande hemma hos Daniel och Jenny i Nora.
Det var riktigt trevligt och jätte god mat fick vi också.
Rätt så mycket folk var det men det var skojj.
Nova och Wilmer lekte en liten stund på filten medans vi käka mat, skit söta var dom för dom låg och höll varandra i handen. Hade självklart glömt kameran hemma så fick inget kort på detta., *snyft*
Jenny hade gjort massa olika lekar som vi lekte, däribland fanns fråge bingo.
Äta godis snöre och några andra lekar.


I lördags så tog vi det ganska lugnt här hemma., städa och plocka lite sen blev vi bjudna på tårta hemma hos Johans föräldrar så vi åkte dit och fika en stund sen åkte vi hem och kolla på film.



Igår hjälpte vi Persson att köra en tv till hans mamma, han behövde hjälp att bära in den eftersom det var
en sån där tjock tv, den väger rätt så mycket.
Blev bjudna på fika sen åkte vi hem.

Idag blir det nog rätt lungt för vår del., Nova har inte mått så bra under natten.
Har vaknat ca 1 gång i timmen i stort sätt hela natten och varit jätte ledsen.
Eller hon har knappt vaknat utan hon har försökt vända sig och då har hon blivigt jätte ledsen.
Så jag har stoppat om henne och gett henne nappen så har hon blivit lugn igen och så har hon gjort hela natten.
Nu är hon lugn men jätte trött är hon. stackars mammas lilla tjej....,



Ne nu ska jag ta mig en kopp kaffe och fundera lite på hur jag ska ha det i rabatten som ska planteras.
Har bara grävt upp den än sålänge så nu ska jag bestämma mig vad som ska planteras i den också.
Så ska jag bestämma vad jag ska ha i alla blomlådor också.


Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Veronica

tack=) är rätt nervös dock ;D men det ska nog gå bra...

2009-06-22 @ 11:54:25
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0