Hemsk morgon

Idag är jag nog tröttare än någonsin tror jag.
Nova tyckte att hon skulle vakna 04.20 imorse, gav henne mat och försökte få henne att somna om vilket
inte var det lättaste. Efter en stund så somna hon om men dock bara 20 minuter sen börja hon igen.
Hon ville inte ligga i sin säng så hon fick ligga brevid mig men det gick inge bra i alla fall.
Hon somna inte om utan hon tyckte att det var dax för oss att gå upp då, men det var inte jag så himla sugen på.
För jag har ont i huvudet, halsen och är så jäkla snorig så jag kan knappt andas.
Knappt så att det hjälper med närspray heller =(

Efter en stund tröttna Nova på att ligga brevid mig och gosa för hon ville ju busa istället.
Då gav jag upp, det var bara att kliva upp ur sängen och gå ner.
Nu är hon jätte glad och busig inte alls trött men jag skulle kunna somna sittande tror jag. Hahahaha



Ne nu ska jag slå på en kanna kaffe så jag orkar med denna dag., 
Måste i alla fall vara pigg imorgon får då ska vi ju åka till Ullared,
jag får ladda upp med näsdukar och halstabletter så blir det säkert bra. Brukar alltid vara värst på morgonen när jag är förkyld.



Kaffe var det jaaa.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0