Kalas och grillning

Igår var vi på kalas hemma hos mamma, min lilla syster fyllde 19.
Efter kalaset åkte vi ut till Jula och köpte skruv åt Johans pappa, han håller på att bygga altan hemma
hos dom och skruven hade tagit slut.




Nova på kalas hemma hos moster


Vi åkte dit och lämna dom och blev kvar där ett tag.
Vi fika och Johans mamma tog fram en bad balja så att Nova fick bada lite.
Hon blev jätte glad, hon älskar verkligen att bada.
Johan hjälpte sin pappa lite med altan och sen grilla vi... *Mums*

Nu sitter jag här helt själv och dricker mitt kaffe.
Nova sover och Johan är på Lindesbergs lasarett.
Han klämde handen i torsdags när han var ute på jour jobb och det har inte blivigt bättre så han ringde sjukvårds rådgivningen igår och dom sa att han skulle ringa till linde idag och det gjorde han och dom sa att han skulle komma in för att träffa en läkare.
Han fastna med arbetshandsken och hjulet snurra jätte fort så han for med me handen och fastna mellan hjulet och marken.
Johans mamma klämde lite igår på hans hand, han är svullen och kan inte greppa eller nåt sånt med handen så det är inte så lätt att göra något eftersom att det är högerhanden dessutom.
Johans mamma sa att han kan ha brutit något litet ben i handen.

Han skulle i alla fall ringa när han hade träffat läkaren så får vi se vad dom säger.



Nu ska jag gå ut och vattna alla blommor.



Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0