Kalas

Idag blev det återigen en tidigmorgon för mig och Nova.
Känner mig inte alls bra idag, har vart jätte trött och hängig hela dagen.
Johan och Perssons kompis kom förbi på förmiddagen och snacka lite skit.
Vid 4 åkte han och Persson och käka pizza innan persson skulle åka hem till stockholm igen.

Vi gjorde oss iordning och åkte på kalas hos Johans farmor.
Där fick vi smörgåstårta *Mumma* tog en stor bit för jag var riktigt hungrig.
Efteråt blev det tårta och kaffe men det blev bara en liten bit för min del, var ju mätt på smörgåstårtan jue.

Nu är vi hemma igen och jag har precis tagit ett varmt bad.
Har blivigt jätte förkyld och har ont i halsen.,  faan jag får inte bli sjuk nu, vi ska ju till Ullared på tisdag.

Har inte så mycket mer att skriva idag.,

Ska ta mig en kopp the och krypa ner under filten i soffan och glo på Law & order nu.





Vad ska ni göra på midsommar föresten?




Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0