Köpt klänning till bröllopet

Blev ingen strand eller badande igår.
Vi åkta till johans föräldrar för att disskutera kläder inför bröllopet vi ska på på lördag.
Sen blev det fika och Nova fick bada lite i alla fall.

Senare  på eftermiddan så åkte jag och Johans mamma in till marieberg för att köpa
 slipsar och hitta en klänning till mig.
Vi sprang in på nästan varenda affär på hela marieberg men till slut bestämde vi oss för att den klänningen jag provat på blue di blue var den bästa så jag köpte den.
Ska bara försöka hitta ett par bra skor som passar till klänningen bara., får försöka dra med mig johan ut till marieberg.



Föresten så skulle dom ringa Johan igår angående hans hand och berätta om han ska operera eller inte., när han var på akuten fanns det ingen där som kunde bestämma det. Så dom skulle ringa igår vid 8 på morgonen men det gjorde dom självklart inte, johan ringde ett par gånger men det var inte någon som visste någonting.
För dom som undersökt johan hade inte skrivigt någon notis om att ortopeden skulle kolla på röntkenplåtarna och tydligen kunde ingen annan gå iväg med dom heller, dom var bara otrevliga när han ringde.
Johan ska ringa idag igen och vara lite otrevlig så att dom fattar någonting, annars får dom skicka en remiss till sjukhuset i örebro istället. Han ska på återbesök på måndag men om dom då ser att benet inte ligger rätt så måste dom ju bryta upp det igen och då har han gått med gips en vecka i onödan för att ingen jävel kan göra sitt jobb ordentligt.




Ne nu ska jag slå på lite kaffe


Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackars Johan! Hälsa så gott från mig. Jag tror att jag kan komma ut i veckan eftersom jag har några dagar ledigt för nästa vecka är jag bara ledig på onsdag. Men jag slutar helt den 19 juli så då är jag fri =P

2009-06-30 @ 10:59:09
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0