Mycket att göra, lite bloggande

Har haft allt för mycket att göra dom senaste dagarna så jag har inte haft tid att blogga.
Syrran kom hit i tisdags, gick och hämta henne vid tågstation och när vi kom hem var
det jätte fint väder så då satt vi bara ute och njöt.
På kvällen när Johan kom hem så grilla vi och det var ju tur det för nu har det bara vart skit väder hela veckan.

I onsdags baka jag och syrran typ hela dagen.
Jag börja med att baka baguetter, skit goda blev dom och jag hade självklart i massa vitlök., *Mums*
Sen bakade vi snickerskakor,kola snittar och kärleksmums till dopet, tänkte att det är lika bra att göra det för annars kommer det bli så stressigt senare, då är tänker man hela tiden att det hinner jag men man är alltid ute i sista minut och så blir det bara skit av allt i alla fall.
Så städa vi hela huset så på kvällen blev det bara mys i soffan.

Igår baka vi bullar och drömmar, massor med bullar blev det.
Vi gjorde dubbel sats så det blev en del bullar kan man säga.,
Sen tog vi en promenad ner till ica och handla lite mer bak grejer för vi skulle göra tårta.
Persson kom hit och vi gjorde tårta till honom eftersom han fyllde år..,
Grattis Persson...,


Idag blev det en tidigt morgon och en lång dag.,
Gick upp och gjorde oss iordning, Persson åkte in till stan och lämna syrran,
Jag Johan och Nova åkte till lindesberg på Johans brors studenten.
Sen hem en snabbis för att byta om eftersom vi stått ute i regnet sen hem till johans föräldrar och hjälpte till lite innan
allt folk skulle komma.
Sen blev det jätte god mat och sedan tårta, kaffe och massa prat.


Nu är vi hemma igen och ska glo på tv en stund sen blir det sängen.
Orkar inte skriva mer just nu.,
Ska lägga upp en bild på Nova imorgon, hon var bara för söt imorse när Johan skulle
mata henne med gröt. Hon ville äta själv, hon tog tag i Johans arm och tryckte den mot munnen och kladda runt hela tiden vilket sluta i att hon hade gröt överallt.
En sväng hade hon skeden i sin hand och hon fatta ju i alla fall att hon ska ha den i munnen.
Som sagt lägger upp bild imorgon,




Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0