Nya skor.,

Idag blev det ut till Marieberg en snabbis igen.,
Köpte ny bh och lite annat smått sen köpte jag skor som jag tänkte ha på bröllopet men nu vet jag inte riktigt.
Dom passar rätt bra med klänningen men jag vet inte om det är jag. Brukar inte ha såna skor och jag kommer
att få fruktansvärt ont i fötterna om jag känner mig själv.
Det värsta är att jag inte har några andra bra skor som passar...








Ska sova på saken, får se om jag kanske åker och lämnar tillbaka dom imorgon.



Nu blir det lite kvällsmat.,

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygga skor!! Jag jobbar ju imorrn.. Men vi får höras av så får vi hitta nån tid som passar båda =) Kram

2009-06-30 @ 20:20:42
URL: http://lisa85.blogg.se/
Postat av: angelica

FAN vilka snygga skor... Vart köpte du dom?

Sånna måste jag ha, det är exakt jag i dessa skor!

Skynda o svara!

2009-07-01 @ 20:31:08
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0