Örebro hela dan

Jaha då var man äntligen hemma igen.,
Jag syrran och Nova tog tåget in 11.50 sen knalla vi runt på stan till strax innan 4.
Är helt slut i benen efter idag och igår kan jag säga.
Jag hitta lite kläder till mig själv och en klänning till Nova,



och äntligen hitta jag ett par fina jeans till mig själv.
Efter att ha sprungit på stan ett tag blev vi hungriga så vi gick ner till Bamboo och åt lunch bufé, faaan va gott det var.
Skit god kyckling hade dom, både friterad kyckling och kycklingspett *Mumma*

När vi ätit klart fick jag ett sms av Johanna som tydligen hade bytt praktik så praktisera nu i en affär som ligge vägg i vägg
med Bamboo så vi mötte henne utanför och snacka lite sen följde vi henne en bit sen skulle vi knalla hem till mamma men när vi gått en bit kom jag på att jag ville kolla i en affär till så vi knalla tillbaka, mötte Johanna igen så hon hängde på. Tur för mig att jag kom på det för det var där jag hitta mina jeans.
Sen knalla vi hem till mamma, mötte johan utanför och lasta in vagnen i skuffen sen upp och fika hos mamma.

När vi vart hos mamma ett tag så kom jag på att Johan jobbar till 7 imorgon så vi skulle behöva köpa student present till syrran, så vi packa ihop och åkte ut till marieberg.
Påvägen ringde Johans mamma och fråga vad vi gjorde för hon behövde hjälp, hon hade köpt grejer som inte gick in i skuffen så vi åkte till packa in det i vår bil och packa över vagnen i hennes bil.
Hon tog med sig Nova i sin bil eftersom vi inte fick plats annar för vi var tvugna att fälla sätena i vår bil för att få plats med alla grejer vi hade med oss.
Vi köpte present till syrran, sen tog vi en tur till maxi och handla bröd och lite skit sen åkte vi för att hämta Nova.
Fick lite käk sen blev det lite kaffe och nu är vi äntligen hemma igen.,





Nova låg så sött och gosa i soffan imorse så jag var tvungen att ta ett kort




Efter sin lilla tupplur busa hon lite med moster...,

                                  







Nee nu ska ja slappa på soffan en stund sen blir det sängen, är helt slut.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0