Tidig morgon

Sitter här och sveper kaffe, är så trött så det känns som att jag ska somna sittandes.
Nova vakna 05,20 imorse och hade vääääldigt svårt att somna om, men efter en stund
somna hon en liten stund men var det dax igen så det var bara kliva upp.

Klev upp satte på en kanna kaffe och slängde i tvätten i maskinen.
Lika bra att göra någon nytta när man ändå är vaken så tidigt.,
Nu ska jag snart hänga tvätt och slå igång en ny manskin tror jag.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.
Kanske blir marieberg med mamma och minsta lillasyster.
Mamma ska köpa en tv bänk som hon behöver ha hjälp att köra hem men vi får väl se om Johan har lust eller inte.



Ja just bilder från igår när Nova åt gröt skulle jag ju lägga upp...,

 
   

Var helt omöjligt att mata henne., 
Här har hon skeden själv...,

   


Här hjälper hon pappa att dra skeden till munnen.,







Nu ska jag hänga upp tvätten.






Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0