Tidig morgon

Godmorgon.,

Idag är jag jäkligt trött, blev en tidig morgon idag Nova vakna första gången vid 4 och hade jätte svårt
att somna om, sen vakna hon igen vid 7 och då var det kört det var bara att kliva upp.
Så här sitter jag nu, känns som att jag skulle kunna somna, men jag ska snart ta mig en kopp kaffe.


Igår var en riktigt stressig dag., vi gick upp rätt så tidigt tog det lugnt och gjorde oss iordning.
Sen blev det att knalla ner till frisören och självklart var jag där föridigt.
Hon börja klippa mig 11.45 ungefär och halv 2 gick jag därifrån, hon höll på med mig och Ullis samtidigt
så det var därför det tog lite tid, hon gjorde slingor på Ullis.

När jag var klar var det bara att ta vagnen och springa hem, väl hemma böt jag på Nova gav henne mat och tog mig själv en smörgås sen fick vi gå igen., vi gick ner till BVC för Nova skulle ha 6 månaderskontroll.
Jag berätta att hon blivigt jätte dålig på att äta, hon strular hela tiden när jag ska amma henne men när hon får gröt eller mat så går det hur bra som helst. Vi vägde henne och hon hade bara gått upp ca 160g på typ två  veckor vilket inte var så jätte bra. Som sa att jag skulle pröva ge henne ett mål gröt till om dagen och se hur det går.
Vi prata även om att sluta amma bvc sköterskan sa att jag kanske inte har så mycket mjölk, men jag ska pröva med gröten och se om det blir bättre och om hon slutar strula.
Sen så kolla dom om hon kunde vissa saker och hon var jätte duktig och glad min lilla tjej, men det gick snabbt över när hon fick sina två sprutor. Stackars lilltjejen, hon blev helt förtvivlad.
När vi var färdiga var det bara att traska hem igen, Johan och syrran kom hem samtidigt som oss.

Vi käka mat sen satte syrran igång och slinga mitt hår, gick mycket bättre denna gång kan jag säga.
Så jävla skönt med kort hår, mycket lättare att hålla ordning på.

Sen baka jag dumlekakor som vi ska ha till kaffet på fredag på Syrrans studenten.




Ne nu ska jag dricka mitt kaffe sen ska jag göra mig iordning.
Ska ta tåget in till Örebro när syrran vaknar och har gjort sig iordning.
Blir en sväng på stan och kika lite kläder och lite annat.



Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0