Fredag


Jaha då sitter man här tidigt på morgonen.,
Fan jag har inte sovit en blund inatt., vi gick å la oss rätt sent men jag kunde verkligen inte somna.
Låg och vred och vänte, titta lite på tv och försökte slappna av och somna men det gick verkligen inte.
När klockan var 05.30 bestämde jag mig för att det inte var nån idé att ligga kvar i sängen eftersom jag ändå inte somnar.
Jag gick istället ut och spackla lite i hallen där uppe...  Haha fan vad knäpp jag är men jag vill ju att det ska bli klart och eftersom jag ändå inte kan sova så kan man ju lika gärna göra lite nytta.


Nee nu vet jag inte vad jag ska skriva,
Slå på en kanna kaffe kanske?
Så man orkar hålla sig vaken hela dagen.
Får kanske passa på att ta en liten tupplur senare idag när Nova ändå sover.


Ja just..., kaffe var det.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0