Helgen

Fredag :  I fredags var Johan ledig så vi åkte in till stan alla tre., Jag handla lite prylar på Entré för mina presentkort som är från jag fyllde förra året och ett från i julas, har inte hittat nåt bra innan men nu hitta jag lite i alla fall.
Sen handla jag 4 bodysar och 4 par strumpor till Nova. Det var igentligen mitt presentkort som jag fick i julklapp men jag hitta inge bra till mig själv så då fick Nova lite nytt istället. Roligare att handla åt henne än åt mig själv.

När vi kom hem från stan så tog vi det lungt en stund sen kom Persson., han är på besök från stockholm så han bor här hela helgen.
På kvällen åkte vi till johans jobbar kompis och hans tant och käka god mat och glodde på tv.




Lördag : Vi tog det rätt lungt på förmiddan men runt tre åkte vi hem till mamma., persson och Johan hjälpte henne att sätta upp lite grejer, hon har ju fått ny tapetserat.,
Hahah ja det är ju också en historia, Sandå är ju helt värdelösa på att tapetsera och måla i alla fall., dom fick tapetsera om en gång till hos mamma och det är fortfarande inte riktigt bra. Man hade fan gjort det bättre själv.

Senare på kvällen gick vi till nobel allihopa och käka.
Det var Jag, Johan, Nova, Persson, Mamma, och mina två systrar Veronica och Angelica.
Dom har bytt ägare och renoverat så nu såg det riktigt trevligt ut., och så hade dom jätte mycket god mat.
Det var riktigt gott och alla var propp mätta när vi gick därifrån.
När vi kom hem från stan kom lillkax på besök så vi glodde på en film..,




Söndag:  Idag har det inte hänt så jätte mycket.,
 Persson åkte in till stan en sväng och jag och Johan har städat hela huset,
Lite skillnad att storstäda 148 kvadrat istället för 77 som det var i lägenheten, men det är verkligen värt det i alla fall..,
så jävla skönt att slippa jävla cp grannar., och man kan göra vad man vill utan att behöva tänka på grannarna hela tiden.
Ikväll har vi myst i soffan och glott på Beck på 4:an.., och jag har tvättat lite också.




Imorgon blir det in till stan igen., ska till sjukhuset med Nova på efterkontroll.
Hoppas att det går bra., Borde inte vara några bekymmer hon är så duktig så och hon verkar frisk och kry i alla fall...,



Ne nu ska jag glo lite på tv en liten stund och sen blir det sängen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0