Onsdag.,

Sitter här och väntar på att brorsan och hans två barn ska komma hit och fika lite..,
Annars händer det väl inte så jätte mycket idag., om det slutar snöa tänkte jag ta en promenad med Nova.
Men vi får väl se hur vädret blir., det snöar nu och gjorde hela dan igår så =(

Fan nu kan det få bli vår tycket jag., fyller om en månad och då vill jag fan inte ha nån jävla snö ute
det ska vara sol och varmt i april inte snö.


Igår bakade jag lite bullar tills jag fyller., gick riktigt bra denna gång tog inte alls lång tid.,
Fan va skönt det är med ett stort kök så man kan röra sig., 
i lägenheten var det omöjligt att baka bullar, det tog evigheter och det var en ända stor röra överallt eftersom köket var så jäkla litet. Nu kunde man förbereda lite bättre och det gjorde så att det gick mycket fortare.





Ne nu ska jag nog passa på att plocka lite medans Nova sover.
Kanske skriver igen lite senare.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe ne jag jobbade 15 timmar jag är fortfarande seg efter det :P Vi va ju i sthlm så vi åkte bil i 5 timmar :P kram

2009-03-11 @ 12:19:05
URL: http://lisa85.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hehe då ska du baka bullar i mitt kök =P jag kan lägga in en bild senare så kan vi jämföra hihi..

Ses snart? =D Kramis

2009-03-11 @ 12:21:20
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0