Onsdag

Är så jävla irriterad just nu., ska det vara så jävla svårt att räkna rätt?
Hur många gånger ska man behöva ringa in för att det verkligen ska bli rätt?
Vad är det som är så jävla svårt att förstå?

Jaja nu har jag ringt två gånger idag igen., ringde två gånger förra månaden när det var dax också.,
Verkar som att hälften som jobbar där är helt lost och inte förstår någonting och andra hälften är bra.
Förra månaden när jag ringde så fick jag först prata med en person som inte fatta någonting och sen ringde jag igen för det stämmde inte i alla fall och då fick jag prata med en vettig person. Samma sak hände idag när jag rinde.

Ska man behöva ringa två gånger varje gång för att få prata med en vettig person?
Efter så mycket kritik som dom fått så borde dom väl göra något åt saken eller hoppas dom att ingen märker att det blir fel så att dom slipper?



Mitt råd är i alla fall att anteckna för varje månad vad som gäller så att du vet nästa månad så att dom inte lurar dig för dom verkar inte bry sig speciellt mycket.



Nee nu ska jag göra mig iordning och kanske ta en promenad istället för att sitta här och bara bli mer irriterad.





                                                                                       Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0