Söndag.,

Idag har vi inte gjort någe speciellt., mest tagit det lungt.
Johanna, Johan och Jossan var nyss här och fika och snacka massa skit och så kom vi in på västervik., hur man ska gör i sommar., vi har ju lill skruttan nu så det blir nog stuga som förra året om vi nu ska åka dit har inte riktigt bestämt det än,

Hahah så prata vi gamla minnen från västervik när vi tälta på., ja vilka resor man har gjort.
Många bil träffar har man vart på och mycket tok har hänt.



Har funderat lite senaste veckan.,  och ställt frågan till mig själv : Vad var det som hände?
 Varför har man inte samma kontakt som innan?
Kännde när jag var gravid att det var nåt skumt som hände kan inte riktigt säga vad för det vet jag inte riktigt,
 Räknas man inte när man är gravid?
Försvinner allt man hade innan bara för att man skaffa hus och barn?

Måste säga att det är jävligt tråkigt., måste verkligen försöka fixa till detta igen.
Känns så sorgligt att det ska behöva bli såhär., jag har ju inte försvunnit helt.
Jag finns fortfarande kvar här men det är inte så lätt för mig just nu att flänga runt överallt medans snuttan är så liten., men vi tar mer än gärna emot besök.

Jag vet att jag själv inte vart den bästa på att höra av mig och det är helt mitt eget fel.
Men ibland känns man bara helt bortglömd och då har man inte lust att ringa och tjata på folk.,





Jaja nu orkar jag inte fundera på det längre.,
Man får vara glad för det man har.


Nu ska vi åka till Johans föräldrar en sväng tror jag.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har alltid haft dig i mina tänkar och kommer alltid att ha oavsett om vi inte ses eller hörs varje dag! <3

2009-03-01 @ 20:29:13
URL: http://lisa85.blogg.se/
Postat av: Veronica

jag vet hur det känns...

2009-03-04 @ 04:33:33
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0