Tisdag

Jaha vad ska man säga., det gick inte så bra med ångmaskinen som vi hade hoppats.
Men nu har vi pröva lite till på ett annat sätt och det blir att dra bort tapeten i skarverna och uppe vid taket sen spackla och slipa. Johan pröva igår och det blir små små bubblor men dom lägger sig igen så vi får göra så istället.
så idag ska johan handla med sig mer spackel när han slutar jobba så ska vi hålla på lite ikväll.


Fan jag vill ju att det ska vara färdigt nu ju., är nyfiken på hur de kommer att se ut.
Men det är lååångt kvar., först spackla och sen slipa å det tar ju skit lång tid.

Ne nu ska jag dricka lite kaffe och äta jätte god sockerkaka som jag bakade igår., hade bakdag, jag bakade bullar, sockerkaka och sirapskokor..
Efter kaffet så ska jag börja städa lite på nedervåningen.,
Ser ut som ett bombnedslag här hemma men det är mest för att vi hållt på där uppe så vi har inte orkat.,
Kanske uppdaterar senare ikväll om hur det går med renoveringen.






GRATTIS på födelsedagen Lisa., Hoppas du får en underbar dag.

Du får komma förbi nån dag så kan vi dricka kaffe å käka bullar =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller på rustar min lägenhet för fullt! Ett tips är att spraya med en vanlig blomspruta och sedan skrapa bort tapeten med en tapetskrapa (eller en spackelspade som jag ;D)

2009-03-17 @ 12:32:51
Postat av: Lisa

Glad jag blir =D Tackar!! Klart att jag kommer ut och dricker kaffe! Och dina bullar vill man ju inte missa heller! =D

2009-03-17 @ 12:57:24
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0