Torsdag

Idag slutade Johan vid lunch så då kom han hem och hämta mig och Nova så åkte vi in till Bauhaus.
Vi hade ju målat tre av väggarna i gäst rummet så nu var det bara sista kvar som vi inte riktigt bestämt vilken nyans det skulle vara. Men efter mycket velande så hitta vi en som vi trodde skulle passa med resten.

När vi vart på Bauhaus messa jag men Lisa eftersom hon skulle med hem till oss och hjälpa oss att måla lite.
Men när vi kom hem så slog jag på kaffe och johans farmor och Ivar ringde och ville komma över på lite fika.
Vi fika och prata lite och när dom åkte var det inte så långt kvar tills Lisas buss gick =(
Men vi prata lite och Johan börja måla lite för att se hur det blev sen körde han Lisa till busshålls platsen.

Tråkigt att vi inte hann med så mycket men det var i alla fall jätte roligt att du kom hit.
Vi måste träffas lite oftare tycker jag.   <3
Men jag ringer imorgon när vi åker in till stan så kanske vi kan träffas en sväng då?


När Lisa hade åkt så satte vi igång med målningen och det vart ritkigt bra.., när det hade torka ett bra tag så börja vi göra iordning lite., blev riktigt bra. Det är fortfarande lite kvar men det får vi ta imorgon.



Ne nu blir det lite tv en stund och sen sängen.,



Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0