Go kväll...,

Tar en liten paus från renoveringen så jag tänkte att jag kunde skriva lite....,.,

I lördags var vi hemma hos Mangan och Emma och käkade middag,
det var jätte trevligt men synd bara att Vilmer och Nova inte fick busa.
När Nova var vaken så sov Vilmer och tvärtom så det blev inget gulligt kort på dom tillsammans.
Får bli nästa gång istället,
  
      

Nova käkar gröt hemma hos Mangan och Emma.
Riktigt mumsigt.,


Igår börja vi riva lite tapet och idag har vi spacklat och slipat så nu är hallen snart klar
för tapetsering, ska försöka hinna förklistra nu ikväll också för imorgon ska vi åka och
hämta tapeterna i lindesberg, skulle vara skönt om vi kunde börja sätta upp tapeterna
i hallen imorgon. I vardagsrummet har vi inte gjort så mycket än men det kommer.



         

                     Såhär ser hallen ut just nu

                            



Ne nu ska jag nog käka lite kvällsmat sen mysa med min lilla prinsessa innan hon somnar för natten.

Bilder från gårdagens kvällsmys., lite bus blev det också.

         


              




Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0