Godmorgon



Jag och Johan åkte in till stan och handla massa skit till renoveringen.
Undertiden så var Johans mamma och pappa barnvakt till Nova.
Det är andra gången jag lämnar bort min lilla skrutt fia, sist dom var barnvakt så höll vi på
och måla i Novas rum men då var vi inte borta så länge, igår blev det lite längre i alla fall.
Men det gick jätte bra hon var så snäll så, hon var ute å gick med sin farmor och gammelmorgor en sväng.

När vi skulle lämna Nova till Johans mamma så åkte vi till hennes massage för hon var där och när vi stannar bilen så kommer Jonna utspringande och vill visa Nova för hennes arbetskamrater, hahaa
Jonna är Johans kusins fru, hon jobbar som frisör precis brevid johans mammas jobb.
Vi lämnade över Novas saker och så gick jag in till Jonna och passade på att beställa en klipp tid till mig.
Är verkligen i behov av att klippa mig, men jag har inte bestämt mig vilken frisyr jag ska ha, vill klippa mig rätt
så kort men så att jag kan sätta upp det i en toffs men å andra sidan trivs jag med långt hår.., Beslutsångest javisst.
Vi får se hur det blir, har två veckor på mig att bestämma mig såå....


När vi kom tillbaka från stan så stanna vi och fika en stund sen åkte vi hem till knarsta och Jenny och käka
mat och kolla på sämsta filmen.,

  

En riktig skit film var det,



Ikväll blir det käka middag hos Johans barndomskompis Mangan,
och hans tjej Emma och så deras lilla Wilmer såklart.
Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran så jag kan ta kort på dom små ikväll.





Ne nu ska jag dricka mitt kaffe...


Hej sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0