Godmorgon

Känner mig trött och sliten idag.,
Vi höll på att tapetsera och greja hela dagen och kvällen igår.,
Faan va krångligt det ska vara att tapetsera., inte så jäkla lätt när det är massa dörrar, ett valv
och jätte små cp hörn.,
Men det blev bra till slut i alla fall, fast vi har fortfarande rätt mycket kvar att göra.

Idag kommer min underbara syster hit och stannar nog ett par dagar.,
Tror jag och Nova tar en liten promenad och möter henne vid stationen.
Haha hon kommer få en chock när hon kommer hit, hon kommer nog inte känna igen sig riktigt.
Vi har ju gjort massor sen hon var här sist..,


Igår pröva jag ett par byxor på Nova som har legat och väntat på henne läääänge nu.,
har väntat länge på att hon ska kunna ha dom, dom är ju bara fööör söta tycker jag och nu passar dom
på hennes lilla kropp och hon blev så fin =)





Visst är dom fina.....?







Herr kvadrat är Novas nya älsklingsleksak...,








Nu ska jag slå igång en tvättmaskin sen blir det att njuta av en kopp kaffe ute i solen.,




Hej sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0