Godmorgon

Igår slutade johan vid lunch så vi åkte till lindesberg och kollade på tapeter.,
Det var inte så roligt, finns för mycket att välja på så det var riktigt svårt..
Men efter ca 2,5 timme så hade vi valt tapeter till vardagsrummet och hallen.
Det var beställningsvara så vi får dom på tisdag, det blir nog bra efterson vi ev ska riva tapet
och så ska vi ju spackla överallt.

Johan pröva spackla lite i hallen igår kväll på lite hål å sånt och vi kanske inte behöver riva
ner den gamla tapeten för det verkar som att den sitter rätt så bra.
HOPPAS verkligen att det funkar för det underlättar verkligen vårt arbete.
Behöver vi inte riva ner gamla tapeten överallt så betyder det MÅNGA timmars mindre arbete för oss.



Nu är byrån klar., ska bara skruva fast dom två sista lådorna.


 
Såhär såg den ut innan.




Såhär ser den ut nu.,
Riktigt nöjd blev jag faktist.,
den kommer passa jätte bra i hallen sen
med dom nya tapeterna.



Ne nu ska jag ta mig en kopp kaffe sen göra mig iordning.,
ska in till stan och handla spackel, slip papper och lite annat skit
inför renoveringen.



Hej sålänge

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken skillnad =) Fint!

2009-05-15 @ 13:02:56
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0