Grundmålning klar.,

Igår blev jag klar med grundmålningen av alla saker så idag blir det på med slutfärgen.,
förhoppningsvis behövs det bara målas 1 lager med färgen.,
Gick faktist mycket bättre än vad jag först trodde så det blir nog att gå på fönsterbrädan och
alla lister snart också..,

Längtar redan tills nästa vecka.,
Vill börja tapetsera NU, vill att det ska bli snyggt och fräsht här hemma.

Har även kollat på nytt soff överdrag till våran soffa som jag vill ha.,
Nu är soffan typ sandfärfad vilket är rätt så snyggt ändå men jag skulle vilja ha en mörkare soffa.,
Överdraget jag har hittat är mörkt och jag tror att det skulle passa jätte bra sen när tapetseringen är klar.
Men men vi får se hur det blir med det.,


Ne nu ska jag nog ta mig en kopp kaffe...,
Sen blir det nog börja plocka och röja lite inför nästa vecka.,


Någon som har lust att komma och fika med oss idag kanske?



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill komma men jag har inte råd till den där jätte fina bussen =P Hehe men jag kommer direkt när jag kan =)

2009-05-13 @ 12:30:22
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0