Helg med skit väder

Skönt att det äntligen är helg igen.
Vill hitta på något roligt men vet inte riktigt vad jag vill hitta på.,
Imorgon ska vi i alla fall på kalas, Novas kusin Alexander fyller 2 år så det blir kalas hemma
hos Johans föräldrar.

Annars har vi nog inga planer för helgen.,
blir bara så nedstämd av detta skit väder, vart tog solen vägen?
Kändes som att sommaren verkligen var påväg men ack så fel vi hade.
Jag vill vara ute och njuta av det fina vädret, hatar verkligen när det regnar.
Så jävla tråkigt att vara ute då jue.,

Denna vecka har vi inte gjort så mycket,
mest vart hemma, myst i soffan och glott på dåliga program på tv.
Så har vi planerat lite renovering också men vi får se när vi sätter igång med det.
Förhoppningsvis ganska snart i alla fall., är så trött på våra fula GULA tapeter i hall och vardagsrum.
Hatar verkligen gult, fattar inte hur man kan välja gula tapeter, men men det är ju bara min åsikt.
Alla kan ju inte ha samma smak när det gäller val av tapeter.


Nee orkar inte sitta här längre.

Känner mig nere., rastlös och på dåligt humör.
Måste hitta på något roligt istället.





Vad ska ni andra hitta på för något kul i helgen?





Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0