Helgen

Har varken haft tid eller ork att blogga dom senaste dagarna.
Så här kommer ett sammandrag av min helg.,

I fredags blev det tapetsering och röjning för fulla muggar och sen tog vi en tur ut till ikea och köpte soffklädsel som vi tittat ut, köpte även en ny matta, lampa och lite annat små krafs som behövdes här hemma.

I lördags storstäda vi hela huset och på kvällen hade vi grillparty här hemma med några vänner.
Det var riktigt trevligt och vi fick beröm över dom fina tapeterna, kändes jävligt skönt efter allt slit.
Det blev riktigt bra i alla fall och vi är skitnöjda, det är som två helt nya rum man känner knappt igen sig.
Nova fick i alla fall leka lite med Wilmer denna gång vi träffades för nu sov dom inte i omgångar.
Wilmer pussa på Nova men jag hann inte ta kort på detta, men det gjorde Wilmers mamma så kan kanske kan få kortet av henne.
Nova fick även en liten present av paret Nylund, det var en boll och en skallra.
Skallran blev direkt en ny favorit, den passa jätte bra och fin kunde hålla den jätte bra i handen.
Hon försöker äta upp den men hon har faktist fattat att om mans skakar på handen så låter den.
Kvällen var jätte lyckad och vi hade jätte trevligt.Tack alla för att ni kom.

Idag är det morsdag så vi har vart hos Johans mamma och firat henne., till min mamma ska vi nog på tisdag för hon jobba sent idag så det passa inge bra.
Johans mamma fick i alla fall en spikmatta av alla barnen, den ska tydligen vara bra mot massa saker.
Typ mot ryggbesvär, muskervärk, trötthet, huvudvärt, den ska vara avslappnande och massa annat.
Jag provlåg på den och det var faktist rätt så skönt, kanske skulle införskaffa mig en sån jag också, hahaha

Annars så har vi tagit det jävligt lugnt idag och inte gjort så mycket alls, jag fick tid och sola en stund också.
Jääävligt skönt var det, måste ju få lite färg innan sommarn är här ordentligt för jag vill ju inte gå runt och se ut som en blekfis heller., hahahah
Nu på kvällen har vi tittat på en jääävligt bra film, TAKEN hette den.
Det var verkligen en film i min smak, tyckte den var ruskigt bra.
Ja föresten så fick jag jätte fina morsdagblommor av Nova idag.,
Fick en bukett av mina älsklingsblommor nämligen Liljor.



Tänkte lägga upp lite bilder men orkar verkligen inte nu, det är andra gången jag skriver detta inlägg.
Den andra bara försvann **faaaaan**
Kanske lägger upp lite bilder om jag har tid och lust med det imorgon.


Nu ska jag gå och lägga mig.



Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0