Kanonväder,målning och äppetpaj

Idag har det vart riktigt kanon väder, riktigt varmt och skönt i solen hela dagen idag.
Tyvär har jag inte fått njuta så mycket av det som jag hade velat.,
Lill skruttans feber är tillbaka och nu är hon lite förkyld också, så idag har hon inte alls
vart på humör., stackars mammas lilla tjej,
Märks verkligen att hon inte mår riktigt bra.,

Hon sov i ute i vagnen en stund så då passa jag på att grundmåla listerna till vardagsrummet.,
När Johan kom hem käka vi lite och sen kom Mangan förbi också.
Medans Johan och Mangan busa med lillan fixa jag suuuper god äppelpaj.
Inte sån med smulpaj utan det är med sirap och lite annat i och det är så jäkla gott. =)
Ringde och fråga johans mamma efter receptet men som vanligt har hon inget recept för
hon slänger bara ihop lite och så blir det skit gott hur som helst.
Men hon sa på ett ungefär hur hon gjorde så jag pröva och det blev faktist skit bra.
Johans mamma och pappa kom förbi på en kopp kaffe och smakade på pajen och dom tyckte i alla fall att
det var gott så det var nog godkännt tror jag ..., hahaha



Det var dåligt med frågor.,    =(
Man är väl inte så intressant kanske,
Men men bloggen är ju mest till för mig själv och mina vänner och dom vet redan det mesta om mig,
Men är det så att någon kommer på en fråga så är det bara att fråga på,



Svar till VERONICA

Det känns hel underbart att vara mamma, min lilla tjej är det bästa som någonsin har hänt mig.
Är så glad att jag fick den möjligheten att få bli mamma., så som så många faktist inte kan bli.



svar till LISA

Haha jo kanske är det så att du redan vet det mesta om mig,
Inte så konstigt kanske när vi känt varandra så länge..




Nej nu blir det läsa lite bloggar och sen slappa en stund framför tv:n.,




Tjooo hej

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Okej :D

2009-05-26 @ 16:43:48
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: Renée

söt din dotter är :)

2009-05-26 @ 22:29:18
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Madd1sh

Jag har en fråga! :)



Hur mycket för tidigt föddes Nova och hur mycket vägde hon? Hon är något grymt söt!



Våra flickor var på väg ut i v.24, men höll sig som tur var kvar ända fram till igångsättningen i v.39.



Ha det bra! /Madde

2009-05-26 @ 23:08:33
URL: http://attlevatillsammans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0